miercuri, 25 ianuarie 2012

Joc:)

Principala trăsătură a caracterului meu: agorată... sau înţeleaptă :))
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: sinceritatea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: mândria de a fi femeie.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: mă acceptă aşa nebună cum sunt :o3
Principalul meu defect: sunt prea indiferentă
Ocupaţia mea preferată: scrisul :x
Visul meu de fericire: să fiu scriitor :))
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:  să pierd oamenii la care ţin :o3 (Mira, Lara, Serg, Lumyy, Georgy, Hannah etc:o3 Mom, Dad :x)
Ce ai vrea să fii? scriitor[:))]
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Marea Britanie.
Culoarea preferată: gri
Floarea preferată:  iris.
Pasarea preferată: colibri
Scriitor preferat:  Stephen King
Poeţii mei preferati: nu îmi plac poeţii.
Eroul meu preferat: Jensen Ackles
Eroina mea preferata: Ellen Pompo
Compozitor preferat: Eminem :o3
Pictorii preferati: Picasso-ul de mine :x
Eroii din viaţa reala: Mira, Mom.
Eroii din istorie care îmi plac: Ţepeeeeeş :x
Eroinele din istorie: Izabela cea Frumoasă(Lupoaica Franţei)
Bautura: cafea, Pepsi
Mâncarea preferată:  nu mă prea îndeletnicesc cu mâncatul :d.
Numele preferat de fată: Candice
Numele preferat de băiat: Justin, Randy
Ce detest cel mai mult: să fiu sâcâită când sunt într-o pasă proastă
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:  de obicei, ăia care au făcut rău:))
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult:  punerea în pericol a propriei siguranţe pentru a-ţi servi patria :D
Darul pe care-aş vrea să-l am: săăăăă... pot trăi veşnic, tânără şi la fel de zbanghie :))
Cum aş vrea să mor: moarte? Tocmai am spus că vreau să trăiesc veşnic xD
Starea de spirit actuală: iritată că nu merg lucrurile cum trebuie
Greşeli care-mi inspiră cea mai multa indulgenţă: greşeli şi indulgenţă? Is it a joke, isnt it?
Deviza mea:  Tot înainte, lasă proştii fără cuvinte ;x