duminică, 15 ianuarie 2012

Sweet present[Lummy]

De la Lummy Andreea:

Prietenia inseamna prea mult pentru mine... De aceea, tuturor persoanelor care sunt langa mine, tin sa le multumesc, in special unei persoane foarte speciale, la care tin foarte muuuuuuuuult...Care ma intelege si ma asculta tot timpul, chiar si atunci cand o iau razna... Care nu ma critica, orice-as face, ci doar imi da sfaturi, care ma apreciaza si iubeste pentru ceea ce sunt, care mi-a fost un inger pazitor de cand am cunoscut-o...
Stii despre cine e vorba?
Da, despre tine... Iti multumesc ca mi-ai fost aproape in tot timpul asta si sper sa imi fii in continuare... Multumesc ca m-ai inteles si mi-ai dat de incredere in mine si ca esti tot timpul aici, aproape de mine... Multumesc pentru timpul acordat, pentru orele pierdute, cand o luam razna si vorbeam prostii si multumesc pentru ca nu m-ai criticat, ci doar mi-ai dat sfaturi foarte bune, ceea ce conteaza foarte mult pentru mine si nu am sa uit niciodata... Si sper sa pot sa ti le intorc vreodata...
Eu, eu ce pot spune? Decat ca o sa fiu mereu, MEREU langa tine... TI-AI CASTIGAT O PRIETENA PE VIATA!
Te iubesc ♥ siii: iti doresc iubire, o viata minunata si multa fericire. Sa nu plangi niciodata, sa nu stii de neaz. Sa nu cunosti durerea si nici amaraciuna, sa ii respecti pe toti, sa te respecte lumea. Familia sa-ti fie frumoasa si unita. Sa nu ai vreun motiv sa fii nemultumita
La multi anisori, iubita mea! Sa ai o viata frumoasa ca in basme! Te iubesc:o3! 









A fost unul din cele mai frumoase cadouri, iubita, si iti multumesc! Te iubesc!


♥Lumyy