sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Trixie D. LeStrange

De unde-mi vine numele?
Majoritatea stiu de Harry Potter. Ei bine, in Harry Potter este o anumita Bellatrix Lestrange(Black fiindu-i numele de fata). Mi s-a spus ca seman cu ea. Nu foarte bine, desigur, dar cica as semana.
 Nu e o asemanare izbitoare, dar zic eu ca ar fi. Nu stiu, asa imi spun unii, probabil din cauza parului cret sau privirii aleia rautacioase, arogante chiar (tot oamenii au zis-o :d )
Asa... Deci, numele meu vine partial de la al ei. Indifect, si de la al meu. Ma numesc, de fapt, Beatrice. Mi-ar fi placut sa fie Beatrix. De la Beatrice la Beatrix oricum nu e mare drum, asa ca prefer sa fie Beatrix, si de la Beatrix, Trix. Iubesc prescurtarea asta, Trix.
D. vine de la idolul meu, de la Albus Dumbledore, cel mai puternic vrajitor din carte, de care se temea insusi Cap-de-Mort, care a fost cel mai puternic Vrajitor Intunecat, dar si Gellert Grindelwald, care i-a fost si prieten bun in tinerete. Desi, pana la aparitia lui Cap-de-Mort, a fost cel mai puternic, tot s-a temut de rivalul sau, care l-a inchis in Nurmengard, propria lui inchisoare.
LeStrange este numele lui Bellatrix din Harry Potter, doar ca scris cu ''S'' mare.
Asadar, Trixie D. LeStrange este pseudonimul meu :) :x.

Si da, imi place foarte mult Harry Potter, de aceea am facut toate aceste lucruri. Am crescut cu aceasta serie de carti, m-am maturizat cu ea si voi muri cu ea! :x


Trixie D. LeStrange