miercuri, 25 ianuarie 2012

Joc.

1. Începem? Bineînţeles.
2. Nume? Trixie.
4. Ai prieten? Da.
5. Ce zodie eşti? Capricorn.
6. Esti Fata sau baiat ? Fată.
7. Culoarea parului? Negru.
8. Ochi ? Căprui..
9. Înaltime ? Cică 1,68, mrr!
10. Ai vrea sa iti schimbi numele? Mdea, aşa cică.
11. Animale? Nu.
12. Fumezi? Cică nu..
13. Care este animalul tau preferat? Pisoiaaaaş.
14. Care e ultimul manga care ai citit? Am uitat cum se numea! Ceva cu o editură :p
15. Ultima carte citita? Pff... Stai că ştiu! Staii... Staii... Colţ Alb xD:x:x.x
16. Ce ai baut ultima data? Frutti (Yeach, unde morţii lui mi-e pepsiii-ul?!)
17. Social Network preferat? Facebook ;3
18. Pagina web cea mai vizitata? Facebook.
19. Utima melodie ? Another Now Kate Alexa
20. Ultima data cand ai plans? A trecut ceva timp, poate...
21. Ai mai fost impreuna cu doua persoane in aceeasi perioada? Nu.
22. Ai fost inselata? Da, din fericire. :-L
23. Ai regretat vreodata vreun sarut? Daaaaa...
24. Ai pierdut pe cineva special? Da. :(
25. Ai intrat vreodata in depresie? Ipotetic. Am avut pase proaste şi pase teribil de proaste. Dar din depresie mergi la psiholog. Judecând după acest criteriu, nu.
26. Te-ai imbatat vreodata pana sa vomiti? Nu.
27. 3 culori care-ti plac? Gri, verde, albastru.
28. Tara ta: România.
29. Ai cunoscut noi persoane? Da.
30. Ai incetat sa iubesti pe cineva? Da :).
31. Ai ras cu lacrimi ? Da. Foarte des... Dar a trecut ceva. :)
32. Ai intalnit cineva care ti-a schimbat viata ? Da.
33. Ai inteles care sunt prietenii adevarati? Da, din fericire!
34. Ai prins pe cineva care te barfea? Da.
36. Cate persoane de pe Facebook cunosti intradevar? Dracu ştiee?
37. Cu cate persoane vorbesti in momentul acesta? niciuna, exceptând vocea din cap =))
38. La cat te-ai trezit azi? 6,45, norocoasa de mine! Şi la 6 seara :)
39. Ce ai facut aseara? Aseară? Reading.
41. Ce telefon ai? 6300, bun şi-ăla!
42. Ce vrei sa schimbi ? O mică reglare de personalitate...
43. Ce asculti in momentul acesta ? Cum mârâie uşor calculatorul.
44. E mai importanta sanatatea sau banii? Sănătatea.
45. Ce te face sa fii nervoasa? De obicei, mă enervează orice, dar nu o arăt.
46. Ciocolata? Love xD
47. De care ? Kandia
48.Ai vreun tatuaj? Nu...
49. Piercings? Nu,dar vreauuu :o3
50. Iti place cineva? Da.
51. Ce iti place la tine? Înţelepciunea.
52. Esti fericita? Fericirea e ipotetică. Deci nu ştiu.
53. Ai vreo cicatrice? Doar una? :))
54. Amintirea cea mai frumoasa din copilarie? Când mi-am rupt mâna de mai multe ori sigur nu. Probabil că amintiri frumoase, cele mai frumoase, le am cu Ana şi Bodi.
55. Care a fost prima ta cea mai buna prietena ? Prima? Ana.
56. Primul sport la care ai participat? Baschet.
57. Primul animal domestic? Câţeeeel.
58. Prima vacanta? Eram un pitoc, nu-mi aduc aminte :))
59. Primul concert? Nici asta nu-mi aduc aminte. Vorbeau ai mei de un concert când eram mică, am fost foarte gălăgioasă atunci. Probabil era unu rock, că acum ador genul.
60. Prima iubire? Să fie vreo trei ani. Poate trei ani jumătate. Nu mai ştiu.
61. In momentul asta mananci? Nu, dar dacă mi se dă cioco,da!
62.In momentul asta bei? Nu. Mi-e prea silă de Frutti, vreau Pepsi. Nu Pepsi? Nu hidratare!
63. Ce o sa faci cand o sa termini asta? O să mă pun în pat...
64. Ce astepti? Ziua de mâine... Şi Weekend-ul.
65. Cati copii ai vrea sa ai? Nu mă dau în vânt după copii. Probabil va fi unul şi, dacă am noroc, nu o să fie aşa zăpăcit ca mine.
66. Vei sa te casatoresti? Nu prea.
67. Baiatul ideal? Sincer, parkourist :))
68. Vreun plan viitor? Nu fac planuri. Nu respect niciodată... Sau aproape niciodată.
69. Buze sau ochi? Ochi.
70. Îmbratisari sau saruturi? Săruturi.
71. Vrei sa fie inalt sau scund? E bine aşaaa!
72. Mai mic sau mai mare? Mai mare.. Doar cu puţin.:o3 Poate a 11a şi eu, în clasa aia.
73. Romantic sau dur? Romantic, bineînţeles
74. Dulce sau nesimtit? Dulce. M-am săturat de propria mea nesimţire ca s-o vreau pe-a altuia.
75. Sensibil sau superficial? Sensibil.
76. “Rlatie” de maxim o saptamana sau relatie serioasa? Relaţie serioasă.
77. Îti place sa provoci? Da.
78. Ai mai sarutat o persoana pe care nu o cunosteai? Nuuuuuu!
79. Ai baut wisky? Da.
80. Porti ochelari de vedere? Nu.
81. Ai facut sex de la prima intalnire? Nu.
82. Ai frant vreo inima? Da... Poate mai multe chiar...
83. Ai fost dezamagita in dragoste? Mda. Sunt =))
84. Ai plans pentru moartea cuiva? Da. Aproape mereu.
85. Te-ai indragostit vreodata de un amic? Da. Din nefericire.
86. Te-ai imbatat vreodata? Euuu? :o Nuu :))
87. Ai fost arestata? Nu, şi nici nu vreau!
88. Inima sau creier? Creier. Încep să ajung la a avea doar creier. Mai puţine sentimente, mai bine
89. Te-ai mai indragostit vreodata de o persoana de acelasi sex? Nu :)) Da' n-ar fi o idee rea! :)) [joke!]
90. Ai avut vreodata mai multi iubiti in aceeasi perioada? Nu. Nu fac eu aşa ceva, spre deosebire de alţii.
91. Ai zis vreodata ” te iubesc”,fara sa simti? Da. Ca să nu fac omu' să se simtă prost, am făcut şi asta...
92. Crezi in tine? Bineînţeles.
93. În miracole? Teoretic-
94. În adevarata dragoste? Dragostea e ipotetică. Deci nu prea.
96. În prietenie? Da... Dar e greu de găsit una reală.
97. Sarut la prima intalnire? Da... Sau nu... Nu prea obişnuiesc.
98. Crezi in ingeri? Da. Prietenii sunt îngeri.
99. Ai vrea pe cineva acum alaturi de tine? Da. :(
100. Placi cuiva? Se pare că da.