luni, 12 martie 2012

Happy Birthday, Lumy!

Un prieten e acea persoana pentru care ai face orice. Asa simt eu pentru tine.
Nu te stiu de mult timp, a trecut putin peste o jumatate de an. Si totusi, simt ca te cunosc de-o viata.
Intru pe Net gandindu-ma ca vom vorbi, ma intreb cum te simti in timpul zilei. Vreau sa iti fie bine, sa te stiu eu zambind, razand, asa cum meriti si cum intotdeauna ai facut-o, ai meritat sa fii fericita.
Stiu ca nu am putut fi prezenta la ziua ta, la majorat… Si imi pare rau, sincer rau! Stii ca voiam sa vin, voiam sa iti fi fost aproape…
Am stat multe zile in sir gandindu-ma ca te supar. Poate am facut-o, iar tu esti prea buna si nu o spui… Oricum, iti multumesc pentru intelegere!

Voiam sa iti urez “La multi ani!”, micutul meu cadou. Imi pare rau ca nu am putut face mai mult.
Vreau sa stii ca te iubesc, Lumy! Cum am spus ,desi te cunosc de asa de putin, esti acolo, in inima mea, unul dintre cei mai important prieteni pe care ii am si nu as vrea sa intervina ceva intre noi vreodata!

TE IUBESC ENORM!

Sper sa fii fericita toata viata ta si sa stii ca, orice-ar fi, voi fi langa tine, acolo, in spatele tau si te voi sustine in orice decizie vei lua. Voi incerca sa fiu asa cum vrei tu sa fiu, sa nu te supar niciodata, si impreuna vom trece peste orice, cum facem de cand ne-am cunoscut incoace.

Cine s-ar fi gandit ca ne vom intelege asa?
               
                Dar iata acum… Si sunt asa de fericita ca te-am cunoscut! Te iubesc, Lumy, iti urez multa fericire, sa ai parte de dragoste, o viata frumoasa, numai de bucurii!
                               
                                                                               

Sa fii fericita, ingeras ! <3