miercuri, 28 martie 2012

Joc 2 :))

Principala trasatura a caracterului meu: Intelepciunea, ar zice unii, sinceritatea, ar zice altii.
Calitatea pe care o prefer la un barbat:Sinceritatea.
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Eleganta.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Sinceritatea si faptul ca sunt langa mine cand am nevoie.
Principalul meu defect: Aroganta.
Ocupatia mea preferata: Scrisul. :D.
Visul meu de fericire: Sa devin scriitoare.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu imi indeplinesc visurile.
Ce-ati vrea sa fiti? Vrajitoare. Wiccana. :x
Tara în care-as vrea sa traiesc: Anglia.
Culoarea preferata: Albastru.
Floarea preferata: Irisul.
Pasarea preferata: Phoenixul. Sau paunul, daca e vorba de o pasare reala.
Prozatorii mei preferati: Stephen King, Anne Rice, Eliade, Drumes, Dumas le pere, Gaston Leroux, Rowling, Sienkiewicz etc. :)
Poetii mei preferati: Ehh... Nu ma dau in vant dupa poezii, dar Bacovia e bun.
Eroul meu preferat: Jensen Ackles din "Supernatural" . :x
Eroina mea preferata: Isabelle, Lupoaica Frantei, din ''Regii Blestemati" ai lui Maurice Druon.
Compozitorii preferati: Eminem, Uzzi, Teasta.
Pictorii preferati: Nu ma dau in vant dupa pictura.
Eroii din viata reala:Viata reala? Mami, Diriga dintr-a opta si Stephen King :)).
Eroinele din istorie: Isabelle a Frantei ^^
Bautura si mancarea preferate: Bautura: Pepsi. Mancare: cartofi prajiti (semi-preparate), varza cu costita si de toate (mancare ca lumea:)))
Numele preferat: Filip.
Ce detest cel mai mult: Minciuna... De fapt, e greu de spus, sunt atat de ciufuta, incat detest enorm de multe :)).
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Mhm, sultanii turci, nenorocitii care mi l-au chinuit pe Tepesel al meu. :|
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Inselatoria =)). In viata, nu toti sunt corecti. A lua prin surprindere e foarte important intr-o lupta.A insela adica :D.
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa fiu eterna :o3.... .
Cum as vrea sa mor Pai, ar fi bine daca mi s-ar indeplini dorinta anterioara:)). Dar e neaparat sa mor, asa ca vreua sa mor in somn, sa nu simt nicio durere. Baba!!!
Starea de spirit actuala:Melancolica, trista...
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Greselile nu inspira indulgenta:)). 
Deviza mea:"Iadul e gol si toti dracii sunt aici" (W. Shakespeare)