miercuri, 28 martie 2012

Joc 7

1. Imi poti spune: Trixie/creata.
2. Mi-ar place sa ma numesc: Bellatrix/Bella/Trix/Isabelle.
3. Dac-as fi un personaj de carte as fi: "Christine".
4. Melodia mea preferata este: Ozzy Osbourne - Close my eyes forever
5. Ziua preferata a saptamanii e: sambata. Dar daca e libera, nu refuz nicio zi.
6. Mi-e dor de: persoana la care tin.
7. Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Bloom. OrlandoBloom. Dar in general il plac pe Ackles<3.
8.Urasc scoala pentru ca: imi mananca tot timpul.
9.Imi place scoala pentru ca: am si eu de cine sa fac caterinca sase ore pe zi, ca apoi sa ma duc afara si sa fac caterinca iara. xD  
10.Culoarea mea preferata e: albastru
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: noaptea, cand citesc/scriu. Si seara, cand umblu.
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? vampiri
 13.Mi-ar placea sa locuiesc: Mira;x. :))
14.Azi sunt fericita pentru ca: traiesc.
15.A fost un cosmar sa vad: ura din ochii persoanei la care tin.
16.As vrea sa: nu mai treaca timpul.
17.Mi-ar placea sa existe: viata vesnica.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: jurnalisticii.
19.Daca as avea o putere ar fi: sa traiesc vesnic. Daca nu,  sa citesc ganduri. Pe toateeeee.
20.Imi place numele: Bellatrix.
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: sunt aici mereu.
22.Citatul meu preferat este: “Sufletul nu ti-l da decat celui care-si da sufletul lui, astfel ramai fara nimic"(Iorga)
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: sentiment? :))
24.As vrea sa pot: sa fac tot ce ma taie capul.
25.Viata e frumoasa pentru ca: traim.
 26.Planul meu secret e sa: ii fur lui Ahasverus puterile si sa fiu the master of the time . :x
27.Imi place serialul: Supernatural
28.As vrea sa scriu despre: Horror, tata, horror. 
29.Vreau sa iti spun ca: you don't say =))
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? Fain. Mai multe intrebari