sâmbătă, 24 martie 2012

Mon amies

Bun, ce am? Nu stiu. Fac o mica revizie si adresez mici multumiri adevaratilor prieteni.

Mira -  am cunoscut-o scriind. Ea scrie, eu scriu. Am facut schimb de ID-uri, am inceput  sa vorbim si am ajuns la concluzia ca avem mult mai multe in comun, fapt care ne-a apropiat enorm. De cand ne cunoastem, am trecut prin destule impreuna, vorbind tot timpul, fara ascunzisuri, ocolisuri etc. Numai cate sfaturi mi-a dat si m-a ajutat sa scap din probleme si multe altele...
Lara - tot scriitoare cu care ma inteleg grozav. Cand vorbim, parca tot timpul e-al nostru. Nu doar o data ne-a prins ora cinci dimineata scriind mesaje, dezbatand diferite subiecte sau avand o mica escapada nocturna (la inceput, am facut scurte RPG-uri. Acum, ceea ce facem sunt, pentru mine, intamplari din viata, parti reale din noi :x.)
Hannah - am cunoscut-o prin intermediul cartii Harry Potter, amandoua iubindu-le. Am ajuns sa facem RPG, un joc interesant, in care ne-am pus pe noi -corespondentele noastre din carte- in diferite situatii. Imi e, de asemenea, prietena buna.  I lost her, unfortunately.:)
Manu - prietena  cu care am scris intaia oara. Ne intelem bine, ne cunoastem bine una pe cealalta. Si ea mi-a fost alaturi in atatea probleme...
Bya - am cunoscut-o prin minune, scriind pe un forum. Ne-am apropiat rapid, am vorbit, am ajuns sa vorbim mereu, stateam ore in sir doar pentru a ne juca RPG. Mi-a fost prima partenera de RPG. Nu am vorbit de foarte mult timp cu ea.
Ana - o cunosc de-o viata intreaga. Am 16, si ne stim de pe la varsta de 4. Certuri, conflicte, dar am ramas impreuna, stim totul despre cealalta si suntem mai mereu prin preajma celeilalte. Viata si intamplarile prin care trecem ne fac sa fim tot timpul una pentru cealalta.
Serg - colege de scoala candva. Prin clasa a sasea ne-am apropiat enorm, si au urmat doi ani in care eram numai impreuna. Am ramas foarte bune prietene, desi nu ne-am intalnit la fel de des. Vorbim inca, punandu-ne increderea in cealalta.
Lumy - ea e o buna prietena, a stat cu un cunoscut. Tin la ea, am incredere in ea, mi-a fost aproape cand aveam nevoie si am fost acolo pentu ea cand a avut nevoie, si asa va fi mereu.:o3
Ally - "aia mica", o colega de-a Anei de clasa, de care ne-am apropiat amandoua si ne intelegem grozav toate trei. Umblam numai in grup, suntem la pachet, un "trio" perfect.
Oana - a fost in serie cu mine la scoala, ne-am apropiat rapid, avand aceleasi cercuri, gandind apraope la fel. Tin la ea enorm, am incredere in ca-n mine insami si ii sunt recunoascatoare pentru cat a fost langa mine si ca e in continuare, oricate greseli am facut. La ora actuala, a ajuns sa nu se desparta de mine si Ana, ceea ce ma incanta. 
Georgy - e fina mea, sora mea. Ne stim tot de mici copii si ne intelegem foarte bine, viata ne-a apropiat.
 Megan - o prietena la care tin mult, cu toate certurile dese dintre noi. Desi a fost dura,a fost langa mine cand aveam nevoie si m-a ascultat, m-a certat, asa cum si eu am facut-o.

Nu voi face un top al celor mai buni prieteni, in viata mea nu exista asa ceva. Cu toate acestea, sunt persoane pe care nu le-am pus aici din motive de oboseala sau poate fiindca au fost persoane secundare in viata mea. De cele enumerate mai sus stiu cu certitudine ca vor ramane pentru totdeauna pe aici.

Tin sa le multumesc prietenilor adevarati pe care ii am, fiindca mi-au fost aproape si fiindca au incredere in mine, la fel cum si eu am in ei. Va iubesc! >:D<