marți, 6 martie 2012

Şcoală idioată!

Ce e cu titlul? Care e, de fapt, problema mea? Păăăiii, am test la bio mâine, dintr-o mie de lecţii din care nu înţeleg nimic! Ori sunt eu proastă, ori materia asta e... Câââh! No offence for lovers ! -.-"
Mă calcă pe nervi, că nu pot să înţeleg eu cum de "recombinarea genetică intracromozomală prin crossing over are loc în profaza întâi a meiozei". Ce Doamne, iartă-mă, înseamnă asta?? Explcaţiiii!!
Mă simt ca cel mai stupid om de pe planetă, fiindcă nu înţeleg. De ce trebuie să dăm dintr-o mie de lecţii? N-ajung 4? Nu, hai să dăm din tot semestrul!
Fără nicio explicaţie, fără nimic, luaţi şi învăţaţi toată cartea de biologie pentru un test nenorocit la care oricum nu luaţi 10, ci 5, fiindcă nimeni nu se va ridica la nivelul aşteptărilor! Haa, dacă nu e aşa ca mine, înseamnă că sunt pe bune nebună şi ciufută!
Cum să reţin eu nu ştiu câte lecţii? Să tocească, frate, "le tocilarii", eu nu fac nimic! Ha! ME GUSTA!


Trixiii