miercuri, 22 februarie 2012

Mica prezentare

Pai, sa incepem cu inceputul inceputurilor. De ce sunt asa cum sunt? M-au intrebat multi.
 Da' ce vreti, sa fiu ca altele? No way, eu sunt cine sunt eu, eu sunt cum vreau eu.
M-auziti des cu ''Sunt o finuta, o draguta, in... ". Continuarea este demna de cenzura! Bai, glumesc, nu ma mai luati cu " ia uite ce aroganta e creata aia" sau "esti cam plina de tine!".
Nu mai pot sa glumesc, ca nu stiu ei. Hell nooo >.<"
Asa... Sa mai vedem ce nu imi convine. Imi zice unu' ca se uita holu' dupa mine. Da, poate ala de la spitalul de nebuni :o3. [I'm good!]

Fizic?
Sunt inalta, 1.68. Caah, nu puteam sa fiu ceva mai inalta?!
Sunt slabuta, asta imi place. Dar am o burtica draguta, nu mare, nu mica, ceva acceptabil si sexiut, as zice. Cand eram dupa operatie era sexi rau:)) [Mi-a zis un bou "zici ca e gravida!". Pe ma-sa!]
Asa... Picioare? Hell yea! :)) Macar de-astea sa am. La capitolul ''par, ochi, buze, gat... boobs:)), ass:))" stau relativ bine. Am sani acceptabili. Ceva mai mici fata de cum eram inainte, operatia m-a slabit nitel. Ma bucur ca nu sunt grasut,  am talia mica, solduri conturate fain, mai jos fund, picioarele.
Dar, privire in sus. Mutrisoara! :o3
Am ochii caprui, nici mari, nici mici. Ii voiam maaaaaaaari! Dar sunt acceptabili. Nu-mi plac sprancenele, nu stau nenorocitele, lene sa ma pensez am cat cuprinde etc. :))
Nasucul este pe placul multor persoane.:o3 Mie nu-mi place, nu situ de ce :))
Dar boticuuu', asa bot de pisicaaa :x Imi place, e de pisica:)) Adica nu situ cum sa explic, sunt buzele arcuite asa cum au pisicutele, si am ca bebelusii, buza de sus putin inafara, si cica sunt asa de sweet, zic unii :o3 [bla bla bla:))]
Am parul negruu, creeeeeeet! si foarte foarte des, si imi place! Inainte nu il suportam, acum il ador, iubesc, venerez, ca e cret! Si se incurca repede [riscu' meseriei:-s]
Fizic nu stiu ce sa mai ziiic :-?

Sa vedem ce caracter am!
Cica m-am schimbat, am devenit foarte aroganta. Mie imi place de mine, dar ma rog, mama a zis ca m-am schimbat, multi prieteni etc.:-?
Sunt o dementa, intretin show-ul, imi place sa fac misto, sa ma distrez, sa raaaad  si sa ma bat [la misto] cu prietenii. Imi plac glumele bune, obisnuiesc sa zic multe tampenii mai mereu.
Sunt cam noncomformista, ma doare in durere de ce zic unii, eu tot pe-a mea o tin si nu imi pasa cu cine vorbesc, eu nu ma schimb, nu devin ''elevata'' doar pentru ca ala e mai bun sau ala mai prost. EU sunt EU.
Sunt isteata, imediat identific lucrurile spuse cu dublu sens=)) [nu am zis-o eu, au zis-o ceilalti, eu doar reproduc din vorbele lor. Nu sunt aroganta:o3.]
Sunt, se pare, de treaba si cica stiu sa tin secrete, de aceea stiu foarte multe despre prieteni si ma simt fericita cand au incredere in mine:o3.
Sunt usor de enervat, dar nu tin supararea. Imi sare mustarul repede si fac scandal cand  sunt asa, urasc cand dau sfaturi si de obicei nu sunt ascultata, fiindca mi s-a spus ca sunt inteleapta si dau sfaturi bune... Si oricum, cand zic un lucru si e spre binele cuiva, mai ales cuiva foarte important, de obicei imi place sa fiu ascultata, nu ignorata...
Ma rog :-j.
Asa... Urasc sa fiu chinuita. Profesorul de desen imi zice sa fac o plansa pentru un concurs, fara nicio explicatie in plus sau in minus, si dupa aceea imi zice ca " nu e bine". Si eu am migalit cu o foarte buna prietena ore in sir. Cum sa nu te enervezi?
Imi sare usor tandara:d. Dar, in schimb, imi trece repede!!
Si m-am plictisit sa vorbesc despre mine. :o3.

Y!M: gabytsswh_gabytss@yahoo.com :D