marți, 14 februarie 2012

Tentă sexuală, atât ştiu toţi!

Buuun... Plictisită ca vai de lume şi obosită, caut şi eu ceva bun de citit. Nu am răbdarea necesară să pun mâna pe o carte, mă frustrează că nu am timp mereu să citesc.
Aşadar, caut şi eu pe 'Net ceva drăguţ de citit. Bineînţeles că găsesc doar chestii cu temă sexuala, că, deh!, e nenorocitul de secol XXI, când oamenii nu sunt în stare să spună două cuvinte frumoase, fiindcă trei dintre ele sunt deja înjurături sau chestii cu tentă sexuală.
Desigur că ce se caută cel mai mult sunt lucrurile de genul ăsta. Cui i-o fi păsând că toţi şi-au pierdut din bunul gust?
Poate oamenilor care au mai mult în cap decât tărâţe! Da, poate sunt iarăşi rea, dar sunt, în acelaşi timp, sătulă de toată porcăria asta!
Nu poţi să citeşti, domne, o carte la locul ei?! Suntem un popor cu oameni de seamă, de-a lungul timpului a avut cine să ne reprezinte!
Să citim şi chestiile clasice, nu numai porcăriile cu tentă sexuală!

Ooof!

Crts