marți, 14 februarie 2012

Valentine's Day

Pot fi considerată oricum, nu mă interesează. Ciufută, rea, insensibilă, oricum, dar chiar nu mă interesează, tot ce ştiu e că dispreţuiesc Ziua Îndrăgostiţilor.
De când mă ştiu am fost aşa!
Nu putem să fim originali, furăm de la alţii sărbătorile...
Suntem jalnici.

Fuck you, VD! :D

Am ştiut să mă plictisesc la fel de bine ca în fiecare zi. După ce că nu o suport, mai sunt şi luată la mişto de unii profesori. Bine, nu numai eu. Toată clasa.
 "De ce n-aţi învăţat, că e Valentine's Day?"
 "No. :] "

E jalnic! De ce să fim luaţi la mişto? Suntem tineri şi de-asta? Îţi dai seama, parcă înainte nu-şi făcea lumea prieteni sau prietene, că aveau să fie luaţi la mişto.
Urăsc oamenii care uită cum erau în trecut! Huo! Fuuuu >.<" !

A se preciza, cuvântul "mişto" nu e spus aşa cum îl spun cocalarii, ca să fie "cul". Eram, pur şi simplu, ironică.
Bine, bine... Eram SARCASTICĂ! Ha! 


Închei transmisia.