joi, 16 februarie 2012

Leapşă

1.Expresia pe care o foloseşti prea des?
"Me gusta" ;x.
2. Melodia preferată?
Lita Ford şi Ozzy Osbourne - Close my eyes forever
3. Eşti fericit/ă?
Nu există fericire.
4. Melodiile care îţi ridică moralul când lumea nu poate?
Păăi... Când sunt cu moralul la pământ, ascult melodii triste. Deci nimic nu prea poate să mi-l ridice în acel moment...
5.Urăşti pe cineva?
Din păcate, cam prea multe persoane.
6.Daca ai putea, ai da timpul înapoi?
Daaaaaaaaaaaaaa. Categoric!
7. Ai încredere în oameni?
No. Am încredere în mine şi e de ajuns.
8. Eşti printre norocoşii care ştiu că cineva îi iubeşte în momentul ăsta?
Cică da. Adică aşa se spune, nu că ar trebui şi să fie real.
9. Crezi în miracole?
Mhm... Poate. Nu ştiu, n-am întâlnit.
10. Există lucruri pe care nu le-ai spus din frică sau ruşine?
Când am ceva de spus, spun. Nu mă doare capul să mă ascund. Deci, am spus tot ce m-a tăiat mintea mai mereu.
 11. Ţi-e dor de cineva, în momentul ăsta?
I do not care. Nu mai am sentimente de genu' ăsta. Mi-e dor doar de timp.
12. Cum îţi e mai bine, independent/ă sau alături de cineva?
"Singurăăăăă, cu mine, împotriva tuturor, nimeni nu va duce lipsă dacă mâine mor"
13. Cum te vezi peste 10 ani ?
Nu mă văd, că nu pot privi în viitor.
14.Brunete sau blonde ?
Brunete, clar.
15. Îţi plac surprizele?
No. Hate them. Cââââh!
16. Prietenii sau prietenul/a?
Prietenii, cred... 
17.Te consideri o persoană curajoasă?
No.
18. Merită oamenii o a doua şansă? Le-o oferi?
Or merita... Eu însă ofer rar. 
 
:D