miercuri, 8 februarie 2012

What the fuck? O.o

Băăăăăă, uat dă fak?

Ce e cu începutul ăsta aşa "sictirit"? Păăăi... E iarnă, da? Normal că e, Doamne, toţi tremurăm de frig ca nişte... Nu mai zic ce. E urât, foarte urât afară, şi mi-e foarte friiig!
Mai toate şcolile din ţară nu fac ore, numai noi să facem, că, deee!, suntem noi mai moţaţi. De ce, Doamneee?! M-am săturaaaat!
Adicăăă.... Mă duc la şcoală, -25 de grade afară şi intru în clasă, +15 grade sau cât naibii or fi acolo! Cum or fi vrând să nu răcim?!
Nouă de ce nu ne închid liceul pentru câteva zile? Vreau să spun că nu e chiar aşa de uşor să mergi 2 km până la mama naibii, asta doar ca să nu vină cine ştie ce profesor la oră, că a rămas înţepenit.
Urăsc gerul! Pe cât de tare urăsc gerul, pe atât de tare iubesc iarna, zăpada. Păcat că a întârziat cu o lună şi mai bine, că de Crăciun mă uitam pe cer şi plângeam că nu e zăpadă...
Mă rog, lăsând la o parte faptul că DIN CAUZA NENOROCITELOR ĂLORA DE CERCETĂRI ŞTIINŢIFICE, NATURA SE DUCE DRACU! (na, am zis-o fără pic de bun simţ, să guste toată lumea din cruda realitate!), o să ajung o obsedatăăă!
Urăăăsc faptul că timpul trece... Şi trece...Şi treeeeeeeeeeeceeeeeeeeeeee.... Şi nu îl mai întoarce nici dracu înapoi!

Băăă,care e faza cu drăcuiturile? Până acum nu am scris aşa pe aici, dar acum am nervi, ce naiba! Ştiu pe cinva care vorbeşte cum vrea şi nu are migrene că zice lumea cine ştie ce rahat, aşa că vorbesc cum mă taie tuga!

Deeeeeci, Eliade a abordat de foarte multe ori în operele sale timpul. Aşa cum o face şi el, o fac şi eu. Desigur, stilurile diferă. El a scris, eu o să mă plâng:
De ce dracuuuuuuu n-am timp nici să mooooooooooor?! După ce că mă omoară insomnia şi abia dorm noaptea, dorm pe mine toată ziua şi noaptea iar nu pot să dorm, mai trebuie şi să am atâââââtea de făcut, încât nu îmi rămâne timp să scriu.
Şi să se ducă dracu ăla care crede că euuu o să mă las vreodată în viaţă de acest lucru! Băăă, renunţ la orice, mai puţin mama, tata şi cei mai buni prieteni, numai ca să scriu, băă! Şi o să scriu!
Îmi vine mie rândul şi o să am eu timp! Daaaa!

Până atunci, sunt praf de obosită, şcoala mă omoară! Şi timpul fuge ca nebunul...



Btx
[Never believe in a mad man]