luni, 14 noiembrie 2011

Best Friends

Intr-un timp, credeam cu tarie ca termenul de prietenie e un lucru abstract, ceva ce niciodata nu se va indeplini. O experienta din trecut cu o prietena m-a facut sa ma debarasez aproape in totalitate de intelesul acestui cuvant, dar apoi au aparut cateva persoane care m-au facut sa-mi dau seama cat de mult inseamna un prieten aproape. Ma bucuram cand imi spuneau ca le sunt prietena, ca le sunt aproape si, incet-tincet, inima mea si asa fara prea multe sentimente acum a inceput sa creada din nou in prietenia care, in trecut, pentru mine disparuse.
Le multumesc astazi acelor persoane care, de-a lungul timpului, mi-au fost aproape. Desi sunt foarte putini care se pot lauda cu prieteni adevarati, eu sunt foarte fericita, fiindca am nu mai mult sau mai putin de patru( plus alte doua persoane, intre care pe una o stiu de-o viata, iar pe cealalta am cunoscut-o, din fericire, prin prizma hazardului, fiindu-mi "calauza" in viata, dar pentru un timp scurt, din pacate), al caror nume insa nu-l voi da, fiindca, oricum, ei se cunosc prea bine.
Va multumesc pentru faptul ca imi sunteti aproape si promit sa va fiu aproape la randul meu oricand aveti nevoie! Va iubesc! <3

Insa, lasand la o parte  acestea, revenim la prietenie. Cuvantul asta seamana multe, dar aduna putine, din pacate. Atatea sentiemente investite, timp pierdut si ani de construire a increderii... Totul se poate narui intr-o secunda, iar eu am invatat asta pe pielea mea, spre marele meu noroc si, in acelasi timp, ghinion.
De ce spun noroc? Fiindca orice greseala m-a impins cu un pas inainte, mi-a deschis viziunea asupra vietii. Pana in urma cu aproape doi ani, eram o persoana gen "tot ce zboara se mananca". Acum nu, acum stiu sa-mi aleg prietenii, stiu de cine sa ma apropii ,sau cel putin asa mi s-a spus si m-as bucura sa fie si adevarat.
Cam atat pentru astazi... :o3



Trixie LeStrange