miercuri, 23 noiembrie 2011

Rautate

Zau ca nu e ceva mai rau decat sa fii rautacios! Doamne... Atat sunt de rai oamenii, incat mi se face scarba. Spun asta deoarece eu, desi azi am iesit din spital, am fost "externata" de ieri. Oamenii vorbesc cu o rautate de nu se poate... Si era un necaz, nu era deloc ceva de bucurie ce se intamplase.
Dar nu, ei trebuie sa vorbeasca si sa provoace rau. In ziua de azi, chiar si cel care crezi ca ti-e prieten este, de fapt, un dusman care te vorbeste pe la spate. Atat sunt de satula de comportamentele lor infecte, incat i-as lua pe toti la bataie. Ma scarbeste sa aud rautatile lor...
Nu am, insa, ce sa fac si nimeni nu are. Am noroc ca mi-a dat Dumnezeu anumite calitati, m-a inzestrat cu o doza uriasa de bun simt, caci altfel le-as si spus eu multe si marunte. Nu-mi permit insa sa jignesc oamenii, deoarece oricum vor vorbi. Nu-mi racesc eu gura degeaba, mai ales daca e zadarnic.
E musai sa-i faci pe oameni sa te inteleaga, in rest nu pot obtine nimic de la ei, absolut nimic. Sunt scarbita totalmente, dar si neputincioasa. Raman doar cu un gust amar, fiindca, oriunde-ar fi, oamenii rad unii de altii si se pun in posturi proaste.
Bataia de joc e un lucru ce in secolele trecute abia daca exista. Cu cat inaintam mai mult, cu atat involuam mai tare. Dar e zadarnic sa ne plangem. Rautatea oricum ramane.
Oamenii se mananca precum rechinii intre ei. Nu o sa schimbe nimeni si nimic rautatea...
:)


 Trixie LeStrange.