luni, 14 noiembrie 2011

Imi place, nu-mi place

Imi plac(e):
- sa am prietenii aproape
- sinceritatea
- sa scriu prozaa xD
- sa citesc xD
- sa desenez xD
- sa ascult "haosul meu vesnic", respectiv "zanganeala" (Muzica rock, respectiv hip-hop:)))
- sa fac poze naturii (am mai zis-o pe-asta prin alte posturi, ca si cele legate de citit bla bla)
- intelepciunea
- sa spun lucrurilor pe nume
- iubesc sa scriu in colaborare. Se stie cu cinee <3

Nu-mi plac(e):
- minciuna
- ironia 
- cearta
- incertitudinea
- rautatile
- muzica populara sau manelele( fara suparare :o3)
- aerele si ifosele
- irascibilitate O.o
- nu-mi plac oamenii ce sustin ca "nu au vicii" -_- (asta fiindca nu-mi place minciuna:)))


Despre mine:- nascuta in 21.12.1995
- am 15 ani deocamdata, mai e mai putin de o luna si fac si eu 16 :">
- visez sa scriu 8-> sa fiu ca S.K.
- vreau sa ajung jurnalista 8->
- m-am apucat de pe-acum sa scriu carti :x
- vreau un animal de companie :o3
- sunt creataaa! :)) (da, nu se putea!)

Poza: (Ca sa dovedesc! :)) ma scuzati ca am fost fotografiata de la spate, doamna fotograf este de vina :-w )

 


















 Trixie LeStrange