miercuri, 23 noiembrie 2011

Greva in scoli

De cate ori nu s-a intamplat? Profesorii au iesit din nou in strada din cauza salariilor infecte ce le sunt date. Si noi, copiii, pierdem orele.
Cei mai inconstienti sunt cei mai fericiti, dar persoanele care, totusi, realizeaza ca e importanta si scoala... Ele ce sa spuna? Acum, pe de-o parte, sunt fericita ca nu facem ore, ca nu pierd si eu prea mult, avand in vedere ca eu oricum am scutire in urma operatiei, dar, pe de alta parte, sunt nemulumita, fiindca aveam teze, ma pregatisem si eu, ne pregatisem mai toti... Voiam sa fi scapat, dar acum suntem prinsi.
Chiar nu stiu ce sa mai spun despre greve. Mi se pare ca e doar un timp pierdut, nimic important care sa ii faca pe oameni sa primeasca bani. Sa stea o gramada de oameni in frig, sa dardaie si poate sa se si imbolnaveasca pentru ce? Oricum protestele sunt zadarnice daca cei de la conducere nu au de gand sa faca ceva in privinta acestor lucuri.
Grevele sunt zadarnice.
Atata timp cat nu exista bani... Nu are nimeni nicio sansa atata timp cat nu e capital. De ce sa ne muncim degeaba cu un protesc cand se pot tine orele ca si pana acum, fara sa incurce pe nimeni?
Ce mi-e ca facem greva, ce mi-e ca nu... E tot aia. De fapt, o greva incurca si mai mult, datorita faptului ca se pierd ore, timp, sanatate, nervi. Timpul nu se mai intoarce, sanatatea e importanta, iar de ea tine si pastrarea in regula a nervilor.
Eh, dar ce sa-i faci? E greva, deci. Avem liber, ne conformam. Indiferent de cate persoane si-ar manifesta nemultumirea fata de salarii sau, ca in cazul meu, fata de greve, nu vom primi nimic. Deci mai bine o lasam balta :))
Dar ma intriga si faptul ca nu toti au greva. De ce la liceul meu e si la altele nu? Culmea!

De ce Trixie uraste grevele? Doar nu a baut gaz sa ii placa! Trixie merge cinci zile din sapte la scoala si sta cuminte in banca, aproape adormita! Sa mearga si sambata, la recuperare? Hai zaaaau! V-ati gasit cobai sau ce?


 Trixie LeStrange.