luni, 14 noiembrie 2011

Ce-mi place

Mi s-a spus candva sa invat sa iubesc, sa invat sa traiesc. Zic eu, asa cum sunt acum, am invatat. Ma simt mandra, dar, mai mult de-atat, trebuie sa recunosc, am nevoie si de o destindere:
Supernatural-Aventuri in Lumea Intunericului.
Probabil ca toti am auzit despre celebrul serial, povestea a doi frati ce umbla prin lume, cautand sa extermine fortele raului. Ei bine, povestea este inspirata din legende, iar modul in care a fost realizata este absolut fabulos. Cum sa nu-i iubeasca cineva pe Sam si Dean, care, in ciuda certurilor, continua sa lupte? 
Sunt absolut pufosi <3
Am trait ascultand povesti de genul, cum as putea sa renunt acum la ele? E un adevarat dar sa se ecranizeze un asemena serial
Dar nu, nu sunt singurii.
♥♥♥
Anatomia lui Grey
Alt serial pe care l-am iubit enorm. Nu au niciun element comun (in afara tatalui lui Dean si Sam, care, pentru cateva episoade, joaca rolul logodnicului uneia dintre fete, Izzie<3). Dar, cu toate acestea, il iubesc. Este visul meu de cand eram copil, sa ajung sa operez. Cine stie daca se va indeplini? Pana atunci insa, voi continua sa traiesc prin ei :o3.
Si nu am terminat:))
♥♥♥
Harry Potter
Cum as fi putut sa sar peste acest detaliu? Nu sunt in ordine, nici n-ar avea o ordine lucrurile pe care le iubesc. Micutul magician e de-a dreptul fabulos, insa ceea ce m-a "format" pe mine a fost Albus Dumbledore. Toti care ma cunosc stiu ca sunt innebunita dupa acest personaj intelept si foarte, foarte puternic. Cum ar fi putut sa scape El de mine si de placerea mea de a desena? :o3

Cu ei am crescut, cu ei mor! <3
♥♥♥
Nu in ultimul rand insa, nu-l pot uita pe celebrul Stephen King, autorul meu favorit. Bineinteles, asa cum s-a dedus inca de la inceput, imi place horror-ul. Pentru cine nu stie, dl. King este un geniu in acest lucru, m-a captivat de la prima carte citita, multumita D-nei Diriginte.
Cam acestea ar fi lucrurile mele favorite. De altfel, imi mai place sa desenez:o3, sa citesc(la nebuniee! :x)sa scriu proza(visul meu, sa-i calc dl-ui S.K.pe urme:o3), dar si sa fac poze naturii, fiindca merita imortalizata <3! Cam atat pe-aici.
♥♥♥


Trixie D. LeStrange.